Ολοκλήρωση παραγγελίας:

Με το που ολοκληρώνεται η παραγγελία σας, εμφανίζεται το ακόλουθο μήνυμα (παράδειγμα):
«Η ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑ ΣΑΣ ΟΛΟΚΛΗΡΩΘΗΚΕ. ΣΑΣ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ. O αριθμός παραγγελίας σας είναι 01234. Παρακαλούμε ελέγξτε το e-mail σας. Σας έχουμε αποστείλει ένα επιβεβαιωτικό e-mail με τις λεπτομέρειες της παραγγελίας σας.»

Δωρεάν μεταφορικά για παραγγελίες άνω των 50€(προ Φ.Π.Α) για όλη την Ελλάδα.
Έξοδα αποστολής  για παραγγελίες κάτω των 50€ για όλη την Ελλάδα, θα υπολογίζονται κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας σας.

Για την Κύπρο τα έξοδα αποστολής είναι …….  μέχρι 2 κιλά και κατόπιν υπολογίζεται ανάλογα με το βάρος κατά την ολοκλήρωση της παραγγελίας. Για την υπόλοιπη Ευρώπη το κόστος υπολογίζεται κατόπιν τηλεφωνικής ή μέσω email επικοινωνίας μας.

Οι ημέρες παράδοσης είναι από Δευτέρα μέχρι Παρασκευή και από τις 9.00 πμ μέχρι 5.00 μμ. Σε περιπτώσεις απαίτησης του αγοραστή άλλης ώρας και άλλης μέρας παράδοσης θα πρέπει να γίνεται βάση συνεννόησης με το τηλεφωνικό κέντρο της Blue Fashion.

H παράδοση της παραγγελίας θα πραγματοποιείται εντός 3 εργάσιμων ημερών.
(στις απομακρυσμένες- δυσπρόσιτες περιοχές ενδέχεται να καθυστερεί 1 έως 2 ημέρες παραπάνω).

Καθυστέρηση παραγγελίας:

Η παραγγελία σας μπορεί να καθυστερήσει για τους εξής λόγους:

Το προϊόν που παραγγείλατε δεν είναι διαθέσιμο: Ανάμεσα στα προϊόντα που προβάλλονται στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα, υπάρχει η σπάνια περίπτωση κάποιο να έχει εξαντληθεί και το ηλεκτρονικό μας σύστημα (on line) να μην έχει προλάβει να ενημερώσει αυτόματα για την διαθεσιμότητα του προϊόντος. Στην περίπτωση αυτή, υπάλληλος της εταιρείας μας θα επικοινωνήσει άμεσα μαζί σας για να σας δώσει όλες τις εναλλακτικές λύσεις ή ακόμα να γίνει και ακύρωση  του προϊόντος ή της παραγγελίας χωρίς να υπάρχει καμία οικονομική επιβάρυνση για τον καταναλωτή.

Σε περιόδους ακραίων καιρικών φαινομένων ή απεργιών καθώς και σε κάθε περίπτωση ανωτέρας βίας, που δύναται να επηρεάσει την μεταφορά και παράδοση της παραγγελιάς σας.

Σε περίπτωση που είναι αδύνατη η τηλεφωνική ή  και η αποστολή sms ή/και η μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (e-mail) επικοινωνία μαζί σας (εάν παρουσιαστεί κάποιο πρόβλημα στην παραγγελία σας, είτε σε σχέση με το προϊόν είτε σε σχέση με την πληρωμή του) επειδή πχ τα στοιχεία που έχετε καταχωρήσει δεν είναι σωστά ενημερωμένα.